Bahar dönemi ders kayıt işlemleri

ÖĞRENCİ DUYURUSU

(Kayıt yenileme işlemini İNTERNET’TEN yapacak ÖĞRENCİLER için)

1- 2012-2013 Öğretim yılı Bahar Dönemi Ders Seçimleri 04 Şubat 2013 – 08 Şubat 2013 tarihleri arasında bölüm Bilgisayar Laboratuarlarından veya İNTERNET’e bağlı herhangi bir bilgisayardan yapılacaktır.

2- Şifreniz ‘TC Kimlik Numarası’ olarak atanmıştır, sisteme girdiğinizde değiştiriniz. Eğer hatırlamıyorsanız. Biriminizdeki sorumlu olan görevliden kendinize ait şifrenizi alınız.

3- Ders Seçimleri süresi kesinlikle uzatılmayacaktır.

4- Öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretinin Türkiye İş Bankası’nın herhangi bir şubesine veya online olarak, sistem hesabına yatırılması. Eğer sorunlular hesabına harcınızı yatırmış iseniz biriminiz öğrenci işleri bürosuna makbuzunuzu işletiniz.

5-Öğrenci katkı payını veya öğrenim ücretini yatıran öğrenciler kayıt yenileme tarihleri içinde olmak şartıyla 1 (bir) iş günü sonra kayıt yenileyebilirler. Öğrenci katkı payını veya öğrenim ücretini kayıt yenileme tarihinin son iş (08.02.2013) günü yatıran öğrenciler internetten kayıt yenileyemezler, bu öğrenciler kayıt yenileme tarihleri içinde birimlerinde şahsen başvurmak zorundadırlar.

6- Bölüm laboratuarınızdaki bilgisayarlardan veya İNTERNET’e bağlı herhangi bir bilgisayardan yararlanarak (“http://www.trakya.edu.tr” adresinde “Öğrenci” altında “Öğrenci Bilgi Sistemi” ekranındaki “Öğrenci Bilgi Sistemi”) veya (http://oobs.trakya.edu.tr) internet sitesine giriniz. Karşınıza “Sisteme Giriş” ekranı gelecektir.

7- Ekranın sol tarafında “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş yapınız” altındaki “Giriş” butonuna basınız. Açılan pencereye öğrenci no ve şifrenizi yazıp “Giriş” tuşuna basınız. Daha sonra karşınıza gelen ekrandaki “Kayıtlanma” seçeneğini tıkladığınızda altındaki “Kayıt Yenileme” seçilir. Gelen ekranın üstünde “Alabileceğim Dersler”, onun altında ise “Seçtiğim Dersler” yer alır. Eğer alttan başarısız dersiniz varsa bunlar Seçtiğim Dersler alanında otomatik olarak gelir. Üstteki Alabileceğim Dersler alanında seçilecek derslerin fazla olması halinde bu tablonun altında sayfa ve ders sayısı yer alıyor olabilir. Bu durumda diğer dersleri görmek için tuşları ile sayfalar ileri, geri olarak görülebilir ve dersler seçilebilir. Üst tablodan başarısız dersler dışında seçeceğiniz dersleri dikkatlice seçip “+Seçtiğim Dersleri Ekle” butonuna basılır. Altta almak zorunda olduğunuz ve yeni seçtiğiniz dersler Seçtiğim Dersler alanında yer alır, burada da kontrollerinizi yapıp “Seçimlerimi Kaydet” butonu tıklanarak seçim işleminiz sonlanır. Ekrana gelen “Durum” raporunu okuyarak kapatabilirsiniz. Seçim işleminizi tamamlamış oluyorsunuz. Lütfen onay için DANIŞMAN’ınızla görüşünüz. (Önceden “Danışmanınızı” ve e-posta adresini öğrenmelisiniz.)

8- Danışmanınız onay verinceye kadar, seçtiğiniz dersler üzerinde değişiklik yapma yetkisine sahipsiniz. Ancak Danışmanınız Onay verdiyse Kayıt Yenileme ekranınızda “2012-2013 Öğretim Yılı Bahar Dönemi kayıtlı ders listeniz” görünür ve artık buradan değişiklik yapamazsınız. Bu ekranın altında bulunan “Rapor” tıklandığında “Öğrenci Ders Kayıt Onayı” sayfası gelir, bu sayfayı yazdırabilir veya kopyalayabilirsiniz. Danışman onayı bitiş tarihine kadar, Danışmanınız ile birlikte, danışmanınız tarafından DERS DEĞİŞİKLİĞİ yapabilirsiniz. 

9- Sorularınız olursa öncelikle biriminiz sorumlusuna sorabilirsiniz.

10- Kayıt Yenileme işleminizin kesinleşmesi için; Eğitim-Öğretimin ilk 4 günü sonuna kadar danışmanınıza uğramanız ve talep edip kesinleşen kayıt yenileme formunu öğrenim gördüğünüz yerdeki en son ikamet adresinizi yazarak danışmanınıza imzalatmak ve bir nüshasını alarak harç makbuzunuz ile birlikte öğrenci işleri bürosuna teslim etmek zorundasınız.
Bu içerik 01.02.2013 tarihinde yayınlandı ve toplam 1608 kez okundu.