3+1 İşyeri Uygulaması Eğitimi İşlemleri

3+1 İşyeri Uygulaması Eğitimi İşlemleri

 

  • 3+1 işyeri uygulaması eğitimine katılacak öğrencilerin İşyeri Uygulaması Eğitimi sözleşmelerini okunabilir açık ve düzgün bir şekilde doldurmaları (ücret alacaklar ilgili kısımları dikkatli doldurmalıdır) T.C. kimlik numaraları okunaklı olmalıdır. Sözleşmenin altında bulunan imza kısımları eksiksiz olmalıdır.
  • 3+1 İşyeri Uygulaması Eğitimine başvuran öğrencilerin genel not ortalamalarının 1.8 ve üzeri olduğu kontrol edilerek bu formlar toplu olarak bir liste haline getirilerek ilgili Bölüm Başkanları tarafından Evrak kayıt bürosuna 21.01.2022 tarihine kadar teslim edilmelidir.
  • Güz dönemi bütünleme sınavları daha yapılmadığı için genel not ortalaması 1.8’in altına veya üstüne çıkabilecek öğrencilerin durumları bütünleme sınavlarından sonra kontrol edilerek İşyeri Uygulaması Eğitimine katılma şartını kaybeden veya kazanan öğrencilerin durumları Evrak kayıt bürosuna bildirilmelidir.
  • 3+1 İşyeri Uygulaması Eğitimi süresince SGK prim günleri bir hafta için 5 gün üzerinden gerçekleştirilecek olup haftanın altı günü normal mesai yapan firmalarda İşyeri Uygulaması Eğitimi yapacak öğrencilerimiz iş yerlerinden alacakları bu durumu belirten yazılı bir belgeyi İşyeri Uygulaması Eğitimi dersi sorumlu Öğretim Elemanına ve evrak kayıt bürosuna teslim etmeleri gerekmektedir.
  • 3+1 işyeri uygulaması eğitimine katılacak öğrencilerin İşyeri Uygulaması Eğitimine başladıkları 14 Şubat 2022 pazartesi günü okulumuz web sayfasındaki İşe Başlama Bildirim Formunu işyerine imzalatarak ilgili formdaki kare kod okutularak sisteme yüklemesi gerekmektedir.
  • 3+1 işyeri uygulama eğitimine katılacak öğrencilerin çalıştıkları kurumlarından ayrılmaları durumunda aynı gün içinde öğrencinin İşyeri Uygulaması Eğitimini bıraktığına dair yazılı bir dilekçe ile okulumuza başvurması gerekmektedir.
  • Devlet katkısından faydalanmak isteyen işyerleri düzenli olarak her ayın en geç 2 sine kadar devlet katkı talep formu, devamsızlık çizelgesi ve öğrenciye yatırılan ücrete ait dekont veya bordronun okulumuzun web sayfasındaki form aracılığıyla evrak kayıt bürosuna teslim etmeleri gerekmektedir.
  • Devlet katkısından yararlanmak isteyen firmaların evrak takibi ilgili firmanın sorumluğunda olduğundan hatalı bilgi vermesi ve gerekli evrakların zamanında teslim edilmemesi durumda ödeme yapılamayacaktır. Bu durum dersin sorumlu Öğretim Elemanı tarafından ilgili işyeri sorumlularına ilgili bildirilmelidir.
Bu içerik 28.01.2022 tarihinde yayınlandı ve toplam 2358 kez okundu.